Even een dag ontspannen en helemaal tot rust komen, dat kan door een dag naar de wellness te gaan. Bij een wellness kan er vaak gekozen worden uit een breed arrangement. Denk hierbij aan verschillende baden, sauna’s en massages. Sommige wellness centrum bieden ook lunch en diner aan. Het aanbod is dus heel breed. Daarom zoeken veel mensen van tevoren online op welke wellness aan sluit bij de wensen en van welke behandelingen ze gebruik willen maken. Social media is ideaal om de klanten een beeld te geven van hoe de wellness eruitziet, welke arrangementen de wellness te bieden heeft en wat ze er precies van kunnen verwachten.

Waarom wellness op Instagram?

Instagram is een social media platform wat de laatste jaren sterk is gegroeid. Het voordeel van Instagram is dat het simpel werkt, mensen kunnen makkelijk foto’s plaatsen, liken en delen. Voor een wellness is Instagram het ideale social media platform om gebruik van te maken. Via dit platform is kan de wellness de (potentiële) klanten een goed beeld geven van hoe de wellness eruitziet. Daarnaast kan via dit platform ook het arrangement worden gecommuniceerd richting de klanten. Instagram is een laagdrempelig platform, de klanten hier ook gemakkelijk vragen over stellen wanneer zei deze hebben. Dit kunnen ze gemakkelijk doen door een reactie onder de foto te plaatsen of een privé bericht te sturen.

Wat kan chatkracht hierbij voor u betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van klanten te beantwoorden. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken en de klanten verder helpen. Klanten die serieuze interesse hebben in een arrangement kunnen we doorverwijzen naar het wellness centrum. Op deze manier kunt u in contact komen met nieuwe klanten. Chatkracht staat 7 dagen per week, 72 uur voor u klaar om de vragen van klanten te beantwoorden.